مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)

 مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی

تعداد صفحات: 9

نویسنده(ها):

علی بورقانی فراهانی – دانشجوی کارشنا
محمد فرزین نیا – کارشناس واحد صادرات شرکت شهید فقیهی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجر

چکیده:

امروزه همه کوشش هایی که شرکت ها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کار می برند، برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه بیشتر وفادار نمودن مشتریان است. هدف از انجام این تحقیق شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از محصولات شرکت شهید دکتر فقیهی( مواد اولیه دندان) بر اساس یک تحقیق توصیفی با استفاده از مدل کانو میباشد. شرکت شهید دکترفقیهی به عنوان تنها تولید کننده آمالگام دندانپزشکی(ماده پرکننده دندان) در کشور و وابسته به سازمان تأمین اجتماعی میباشد. این تحقیق در پی شناسایی و طبقه بندی نیازمندیهای مختلف مشتریان از محصولات شرکت شهید دکتر فقیهی با هدف تخصیص بهینه منابع به هر دسته از این نیازمندیها می باشد. این ویژگی ها در طی این تحقیق در گروه های الزامات انگیزشی، عملکردی و اساسی جای خواهند گرفت و بدین ترتیب میزان اهمیت هر ویژگی برای مشتریان مشخص خواهد شد. این تحقیق با استفاده از پرسش نامه طراحی شده ونمونه گیری از بازار هدف محصولات این شرکت که دندانپزشکان فعال در استان تهران میباشند صورت گرفته است.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.

دانلود این فایل