مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی

 مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 18
نویسنده(ها):
مهدی ابراهیمی نژاد – دانشیار گروه مدیریت دانشگاه شهید باهنر کرمان
سینا زینلی – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید باهنر کرمان
فیروزه خالقی زاده – کارشناس ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب

چکیده:
عملکرد سازمان ها به وسیله دارائی های ناملموسی مثل کیفیت، تجربه پرسنل، فرهنگ مشارکت، دانش و ارزش برند تعیین می شود. منظور از ارزش برند، تأثیرات متفاوتی است که شناخت برند، بر پاسخ مصرف کنندگان در بازاریابی آن برند دارد. هدف از انجام این پژوهش بررسی سه بعد ارزش برند (شامل: کیفیت درک شده نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و ارتباط و آگاهی از برند) از دیدگاه مصرف کنندگان بومی نسبت به یک برند خارجی است. نتایج آزمایشات تجربی نشان می دهد که برای یک برند خارجی، اثرات مستقیم و غیر مستقیم جنسیت مصرف کنندگان کشورهای در حال توسعه، نیاز به منحصر به فرد بودن (NFU) و نگرش نسبت به محصولات خارجی، در سه بعد ارزش برند وجود دارد: کیفیت درک شده، وفاداری به برند و ارتباط نام تجاری با آگاهی از برند. همچنین برای مارک های پوشاک بومی، این اثرات تنها برای یک بعد ارزش برند (کیفیت درک شده) یافت شد.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
با سلام،محصول دانلودی مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی هدایت میشوید
مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی

دانلود این فایل