مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی

 مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
حمید ضمیری کمال – کارشناس ارشد تاریخ وفلسفه آموزش و پرورش
ابوذر خاوری – کارشناس ارشد تاریخ وفلسفه آموزش و پرورش
ناصر ضمیری کمال – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی در ورزش
فاطمه درویشی – دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

چکیده:
هدف مقاله حاضر معرفی یادگیری الکترونیکی به عنوان یادگیری ای مطلوب که به مراتب بهتر از آموزش سنتی است، می باشد .این مقاله به معرفی یادگیری الکترونیکی پرداخته، روشهای ارائه ، ویژگیها و اصول طراحی یادگیری الکترونیکی را مورد بحث قرار میدهد. و در ادامه عواملی را که بر موفقیت یادگیری الکترونیکی تاثیر گذار است را بیان می کند. البته باید در نظر داشت که هر محیطیکه برای یادگیری الکترونیکی تدارک دیده می شود، الزاماً نمی تواند به یادگیری واقعی منجر شود. ایجاد محیط های یادگیری اثربخش، نمی تواند اتفاقی باشد، بلکه نیازمند در دست داشتن اصول و کاربرد آن در حین طراحی است. ارائه صرف اطلاعات با آموزشتفاوت دارد، بنابراین طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی، بسیار مهمتر از امکانات و ابزاری است که مورد استفاده قرار می گیرد.با استفاده از دنیای مجازی در یادگیری، می توان به روشهای نوین و کارآمدی از یادگیری دست یافت. استفاده از محیط های یادگیریالکترونیکی نوع جدیدی از یادگیری بوجود آورده است، بطوریکه یادگیری تنها به صورت حضوری انجام نمی شود و ضرورتی ندارد کهیادگیری حضوری و رودررو باشد و انتظار می رود یادگیری در غیر از محیط های کلاس درس سنتی امکان پذیر باشد بنحوی کهبتوان اطلاعات را به راحتی با سایر یادگیرندگان به اشتراک گذاشت. این تحول سبب تغییر نظام های آموزشی سنتی و بهره گیری هرچه بیشتر افراد از عناصر یادگیری الکترونیکی شده است.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
اینک شما با جستجوی عبارت مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقاله ویژگی ها،اصول وعناصر یادگیری الکترونیکی

دانلود این فایل