بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار

بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس بين المللي پژوهشهاي کاربردي در مديريت و حسابداري

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

پیش بینی به خصوص پیشبینی محصول جدید ترکیبی از علم و هنر است توسعه محصول جدید میتواند مزیتهای رقابتی در شرکتها ایجاد کند اما برنامه ریزی ضعیف منجر به فرآیندهای طولانی با خطر بالای شکست خواهد شد. امروزه شرکتها به منظور کاهش عدم اطمینان و ریسک؛ تلاش زیادی را برای افزایش دقت پیش بینی ها با استفاده از مدلهای مختلف انجام می دهند در این پژوهش با هدف ایجاد شناخت و درک مناسب از مدلهای پیش بینی ضمن بررسی مفاهیم نظری و مرور تحقیقات صورت گرفته روشهای مطرح در حوزه پیش بینی محصول جدید که در چهار گروه روشهای قضاوتی روش های علت و معلولی و روش هوش مصنوعی طبقه بندی شدهاند. این تحقیق ضمن ایجاد تمایز در پیش بینی محصول جدید و سایر حوزههای پیش بینی به مدیران در فرایند تصمیم گیری کمک نموده است.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
اینک شما با جستجوی عبارت بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
بررسی مدلهای پیش بینی محصولات جدید با هدف حفظ مزیت رقابتی کسب وکارها در بازار

دانلود این فایل