بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)

بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي ابزار و تکنيکهاي مديريت

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

در محیط رقابتی امروز پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان و عملکردی مناسب در میان رقبا در گرو داشتن اطلاعات صحیحو توجه به سیستم اطلاعات بازاریابی در سطح شرکت ها می باشد. هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعاتبازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی شرکت های شهرک های صنعتی شهرستان سنندج میباشد. پژوهشحاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله پژوهش های توصیفی؛ و به لحاظ اجرا، پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده و از روشنمونه گیری تصادفی در دسترس و نرم افزار SPSS برای بررسی روابط بین اجزای مدل بهره برده است؛ جامعه آماری در اینتحقیق، تشکیل شده از کارکنان شرکتهای مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان سنندج می باشند. برای رسیدن به اهدافتحقیق، تعداد 235 پرسشنامه بین کارکنان شرکتهای مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان سنندج توزیع گردید و موردتجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که سیستم اطلاعات بازاریابی بر اثربخشی دانشکسب شده از منابع خارجی تاثیر معنی داری دارد.

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) وارد صفحه فروش فایل دانلودی بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)

دانلود این فایل